Известие

Collapse
No announcement yet.

Стъпки за сваляне на Картер Alfa 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Стъпки за сваляне на Картер Alfa 147

    Здравейте,
    Извинявам се, ако повтарям някой, но не случих на такава тема! Може ли някой, който разбира повече да напише тук стъпка по стъпка, как се сваля картера и през какво трябва да преминем. Мисля, че ще е много полезно за нови потребители с проблеми с картерите, като мен. Инъче мен ме интересува дали трябва да се сваля полуоската, защото видях, че май има ухо от полуоската към картера. Само погледнах, така че се извинявам предварително за некомпетентноста ми.
    Благодаря ви предварително!
    П.С. Alfa 147 1.6 Бензин 105HP

  • #2
    Полуоската не се сваля,около ухото имаше един болт трудно се вижда понеже идва над картера(до колкото си спомням).Също има и два по малки болта които не се виждат лесно точно между двигателя и скоростите.И когато го отлепиш от двигателя се сваля и сондата на помпата иначе не излиза.
    Last edited by bat_borko_; d.m.y г., 08:42.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от bat_borko_ Покажи съобщение
      Полуоската не се сваля,около ухото имаше един болт трудно се вижда понеже идва над картера(до колкото си спомням).Също има и два по малки болта които не се виждат лесно точно между двигателя и скоростите.И когато го отлепиш от двигателя се сваля и сондата на помпата иначе не излиза.
      Благодаря ти за отговора! Днес ще го свалям, а бях стигнал до 2та болта и не можех да бръкна с нищо, и се наложи да си купя спец комплект от Лидл! Бях се приготвил да свалям полуоска. Спести ми мъките!
      Поздрави!

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от bat_borko_ Покажи съобщение
        Полуоската не се сваля,около ухото имаше един болт трудно се вижда понеже идва над картера(до колкото си спомням).Също има и два по малки болта които не се виждат лесно точно между двигателя и скоростите.И когато го отлепиш от двигателя се сваля и сондата на помпата иначе не излиза.
        Колега, май се сваля полуоската на моя картер, има си ухо към нея. В интернет има 2-3 типа картери за 147-ца и единия е с ухо към полуоската, ама ще се сваля, няма чалъм!

        Comment


        • #5
          Ами моята 147-ца е 1.6 120 коня,сложих и картер от GTV 2.0 150 коня и двата съм ги свалял без да махам полуоската.Та мисля че беше един хоризонтално разположен болт в горния край на картера,но може както казваш да си с друг вид картер.Вземи един фенер и огледай по добре,помня че беше на кофти място.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от bat_borko_ Покажи съобщение
            Ами моята 147-ца е 1.6 120 коня,сложих и картер от GTV 2.0 150 коня и двата съм ги свалял без да махам полуоската.Та мисля че беше един хоризонтално разположен болт в горния край на картера,но може както казваш да си с друг вид картер.Вземи един фенер и огледай по добре,помня че беше на кофти място.
            Това са 2та вида, 1вия е моя. Гледах, светих колега, махнах и болтове вс, не излиза, че и търсех навсякъде продават другия модел без ухото, а този с ухото никъде го няма. Отидох в моргата и там няма. Проблема е, че е счупен до средата, една шахта го отнесе и няма как да се завари.
            Attached Files

            Comment


            • #7
              Добре де, след като си отвил всички болтове успя ли да отлепиш картера от блока, предвид това, че е лепен със силикон? Или не можеш да го разлепиш? В каква фаза си в момента, на кой етап?
              Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
              Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
              Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
              Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

              Comment


              • #8
                Да твоя е друг модел, трябва да намериш явно от 105 коня каквато е твойта.Иначе трудно се отлепя даже счупих едното зъбче понеже го напънах с една щанга.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                  Добре де, след като си отвил всички болтове успя ли да отлепиш картера от блока, предвид това, че е лепен със силикон? Или не можеш да го разлепиш? В каква фаза си в момента, на кой етап?
                  Леко го отлепих от задната страна и видях, че ще се отлепи и го оставих, че бях на работа. Инъче всички болтове са свалени, включително и на ухото към полуоската. Не съм го дърпал нацяло и не знам със сигурност, но като развих тези на ухото дръпнах и не излезе, трябва да се свали полуоската на 99%.

                  Comment


                  • #10
                    Свали ли го колега

                    Comment


                    • #11
                      Колега, за свалянето ще го сваля, само полуоската остана, но питах в Оригиналния сервиз на Алфа, тъй като не намерих 2ра ръка такъв картер и ми изръсиха 1400 лв. , което ме хвърли в тъча.. за един лиген с Масло дето се вика.. Гледах същите модели 105 коня като моята, с различни картери са, направо не знам аз ли имам късмет или..

                      Comment


                      • #12
                        Аз зимата пуках моя и от евро07 ми искаха 1000лв.Търси 2ра ръка

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от bat_borko_ Покажи съобщение
                          Аз зимата пуках моя и от евро07 ми искаха 1000лв.Търси 2ра ръка
                          Аз в Евро07 имах 30% отстъпка и като ходих да проверявам за картер ми казаха, че поради 4 месеца неактивност са ми махнали отстъпката. Ами ще търся 2ра ръка, моля се вече да намеря, че колко време стана съм по автобуси..

                          Comment


                          • #14
                            Пробвай в олх там може да намериш

                            Comment

                            Working...
                            X